Portré
Fehér Ferenc
színész
alkotó
koreográfus
zene
zeneszerző
koreográfia
meghívott koreográfus
rendező
Életrajz
Fehér Ferenc a Finita la Commedia táncos-koreográfusa. Klasszikus értelemben vett táncosi képzésben nem vett részt, ám a művészetére meghatározó befolyást gyakorló irányzatoknak (electric-boogie, hip-hop tánc, harcművészet), s az O. Caruso-val való (6 évre visszatekintő) közös munkának köszönhetően egyedi, összetéveszthetetlen stílusban dolgozik. E stílus kialakulását szerencsésen elősegítette, hogy a társulat előadásaiban olyan nagyszerű előadó-alkotókkal szerepelt együtt, mint Ladjánszki Márta, Gergye Krisztián, Ágens, Duda Éva, Gold Bea, Szász Dániel.
Fehér Ferenc és az együttes munkája számos hazai és külföldi díjban, elismerésben részesült. 2005-ben a Kairói Nemzetközi Alternatív Színházi Fesztiválon Fehér Ferenc a legjobb férfi színész díját vehette át. A fesztiválon az együttes a Medusa piercing és az EXIT című előadással szerepelt. Az előadások rendező-koreográfusa O. Caruso.
Fehér Ferenc és az együttes munkája számos hazai és külföldi díjban, elismerésben részesült. 2005-ben a Kairói Nemzetközi Alternatív Színházi Fesztiválon Fehér Ferenc a legjobb férfi színész díját vehette át. A fesztiválon az együttes a Medusa piercing és az EXIT című előadással szerepelt. Az előadások rendező-koreográfusa O. Caruso.

Válassza ki a keresett személy nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
-
Interjúk
Az semmi – ezt hallgasd meg!
Az alábbi interjú kiváló apropója lehetne, hogy nyolcvanegyedik születésnapján, egykori kaposvári kollégái egy általuk alapított elismeréssel, a „Kossuth díjasok Kossuth díjával” lepték meg a Jászai Mari-díjas, érdemes művészt, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagját. Koltai Róberttel néhány nappal a díjátadás után színházi pályájáról beszélgettünk. Rojkó Annamária -
Interjúk
„Mindig továbbléptem, amikor már nem értek új impulzusok”
Tímár Éva Jászai Mari-díjas, érdemes és kiváló művésszel budai otthonában színészi hivatásáról, legkedvesebb szerepeiről és pályatársairól beszélgettünk. Rojkó Annamária -
Interjúk
„Köszönöm, drága jó istenem, hogy ez ma sikerült.”
Blaskó Péter gondolatai az átváltozásról, a függöny mögötti titokról – a színházi alkotás képessége egy olyan fajta tálentum, amit az ember a jóistentől kapott és vele született. És azzal úgy kell sáfárkodnia, hogy kiteljesedjen benne és ez a kiteljesedés a mindenkori nézőknek örömet okozzon. Kozma András